آموزش دسر

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟ [ راهنمای کامل ]

شربت گلوکز را از کجا بخریم

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟ [ راهنمای کامل ] این سوالی است که شما در این مقاله جواب آن را پیدا خواهید کرد.

گلوکز یکی از مواد پر مصرف در صنعت قنادی است که در تهیه انواع شیرینی ها و شربت های مخصوص شیرینی استفاده می شود. گلوکز که نام دیگر آن بادکا هم می باشد برای تهیه شیرینی هایی مانند گز، سوهان، شربت زولبیا و بامیه استفاده می شود. گلوکز چسبنده است و بی بو می باشد و شباهت زیادی به عسل دارد. گلوکز برای براق شدن شربت های مخصوص شیرینی پزی هم گزینه مناسبی است و می تواند باعث زیباتر شدن شیرینی ها شود. گلوکز مایع را می توانیم از فروشگاه لوازم قنادی تهیه کنیم یا اینکه یا استفاده از دستور آنرا در منزل درست کنیم.

 

 

 

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟ (3)

شربت گلوکز

گلوکز از دیر باز در صنعت قنادی مصرف زیادی دارد. در پخت انواع حلوا مانند حلوا هویچ یا در بامیه به عنوان براق کننده و غلیظ کننده کاربرد زیادی داشته و دارد.

شربت گلوکز در لوازم قنادی ها موجود بوده و شما می توانید از فروشگاه آنلاین لوازم قنادی حاج مهدی شربت گلوکز را سفارش دهید. شربت گلوکز در اوزان نیم و 1 کیلویی در فروشگاه آنلاین لوازم قنادی تهیه بفرمایید.

 

طرز تهیه گلوکز برای بامیه

 

 

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟

گلوکز بامیه

 

مواد لازم گلوکز

 

شکر 1 لیوان
آب سرد ¾ لیوان + 2 قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش 1 قاشق غذاخوری

به جای آب لیمو ترش می توانیم از نوک قاشق چایخوری جوهر لیمو استفاده کنیم.

 

دستور طرز تهیه گلوکز برای بامیه

 

گلوکز را از کجا بخریم؟ 8

 

 
مرحله اول

شکر را داخل تابه ای می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم و آب را به آن اضافه می کنیم و می گزاریم بدون هم زدن به جوش بیاید. اگر هم بزنیم گلوکز در نهایت تیره می شود.

 

مرحله دوم

زمانیکه به جوش آمد تا حل شدن شکر صبر می کنیم و آنوقت آب لیمو ترش را اضافه می کنیم و بلافاصله 2 قاشق غذاخوری آب سرد را نیز به آن اضافه می کنیم و با قاشق به آرامی چند بار بهم می زنیم تا آب لیمو به تمام قسمت ها برود.

 

مرحله سوم

با حرارت بسیار ملایم به مدت 20 دقیقه می جوشانیم تا غلیظ شود. پس از گذشت 20 دقیقه باید غلظت گلوکز را امتحان کنیم، برای این منظور چند قطره از گلوکز بر می داریم و داخل آب سرد می ریزیم.اگر گلوکز به محض افتادن در آب حل شد یعنی هنوز به غلظت مطلوب نررسیده و اگر داخل آب حل نشد و به صورت یک قطره درون آب باقی ماند یعنی غلظت گلوکز به حد مورد نظر رسیده و آماده می باشد.

 

مرحله چهارم

در این مرحله ظرف را از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم.گلوکز بعد از خنک شدن غلیظ تر می شود.گلوکز را داخل ظرف دربدار که می ریزیم و درب آن را می بندیم.

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟

 

شربت گلوکز یکی از پرکاربردترین مواد در قنادی بخصوص در قنادی کارگاهی و صنعتی می باشد.

اگر شما برای مصرف خانگی می خواهید اقدام به خرید شربت گلوکز نمایید از لوازم قنادی حاج مهدی سفارش دهید که با کلیک روی دکمه زیر به راحتی گلوکز خرید کنید

 

 

طرز تهیه شربت گلوکز

 

امروز، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک شربت گلوکز خانگی درست کنید. این دستور هم آسان است و هم سریع است و طعم آن خوشمزه است. شربت گلوکز خانگی چیزی است که من در تمام زندگی ام آن را دوست داشتم.

تنها چیزی که من از شما می خواهم این است که لطفاً در مورد این آموزش نظر خود را بنویسید.

برای شروع با این دستور خاص، ابتدا باید چند ماده را آماده کنیم. می توانید شربت گلوکز خانگی را با استفاده از 4 ماده و 3 مرحله درست کنید.

 

مواد لازم برای تهیه شربت گلوکز خانگی

  • 2 فنجان شکر را آماده کنید
  • 3/4 فنجان آب بگیرید
  • 1 پیمانه نمک بگیرید
  • 1 قاشق چایخوری کرم تارتار را بردارید

اگر گزینه دیگری در کمد خود ندارید، می توانید گلوکز خود را با کمی اصول شیمی آشپزخانه درست کنید. گرم کردن شکر معمولی با یک ماده اسیدی. شربت گلوکز یک شیرین کننده مایع است. اغلب در کنسروهای تجاری و محصولات پخته شده و همچنین برای تهیه آبجو استفاده می شود.

 

طرز تهیه شربت گلوکز خانگی

 

 

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟

شزبت گلوکز

در یک قابلمه همه مواد را اضافه کنید و بگذارید بجوشد تا همه شکر حل شود
حرارت را کم کنید و در قابلمه را بپوشانید سپس اجازه دهید مخلوط به مدت پنج دقیقه بجوشد تا غلیظ شود
در یک شیشه بریزید و بگذارید خنک شود سپس در آن را بپوشانید و نگهداری کنید یا استفاده کنید.
در خانه، ممکن است از شربت ذرت به عنوان یک ماده در شیرینی های پخته شده خود، از کلوچه گرفته تا کیک، یا به عنوان یک شیرین کننده در چای سرد خود استفاده کنید.

 

به جای گلوکز میشه از عسل استفاده کرد

 

 

شربت گلوکز را از کجا بخریم؟

به جای گلوکز میشه از عسل استفاده کرد

گلوکز ساختاری مانند عسل دارد . هر دو براق ، غلیظ و شیرین هستند. تفاوت آنها در رنگ شان می باشد. رنگ گلوکز شفاف و بی رنگ می باشد. البته شیرینی عسل بیشتر از گلوکز می باشد.

اگر در دستورات قنادی گلوکز آمده سعی کنید تا جاییکه ممکن هست از گلوکز استفاده کنید. در صورتیکه گلوکز موجود نباشد مجاز به استفاده از عسل به جای گلوکز می باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که چون عسل دارای رنگ می باشد و شیرین تر از گلوکز است این موارد در محصول نهایی شما تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

خرید و قیمت گلوکز قنادی

 

 

گلوکز با اوزان و بسته بندی مختلف در بازار می باشد. این محصول جدیدا وارد مصارف خانگی شده است و چون مصرف کارگاهی این محصول بیشتر است در سطل های 25 و 50 کیلویی عموما در بازار موجود می باشد.

اخیرا یکی از شرکت های ایرانی گلوکز 600 گرمی برای مصارف خانگی تولید کرده است. اگر می خواهید گلوگز خرید کنید می توانید از فروشگاه لوازم قنادی شربت گلوکز را تهیه کنید.

 

برای آموزش استفاده از شربت گلوکز در انواع شیرینی می توانید به قسمت آموزش شیرینی پزی مراجعه و از آموزش شیرینی هایی که شربت گلوکز در دستور آنها استفاده می شود، استفاده کنید.

 

برای شما آموزش های زیادی برای تهیه انواع دسر در نظر گرفته ایم که شما می توانید در بخش آموزش دسر  به آنها دسترسی داشته باشید.

 

 

اگر شما برای مصارف کارگاهی شربت گلوگز عمده می خواهید بخرید ما می توانیم به هر مقدار که خواستید برای شما شربت گلوکز را تهیه کنیم و در ایران و یا بصورت صادراتی هم برای شما به هر کشور در خواستی صادر نماییم.

برای خرید عمده گلوکز با ما با شماره داده شده زیر در ارتباط باشید.

989144611656+

 

 

Where to buy glucose syrup

 

If you want to buy bulk glucose syrup for workshop use, we can prepare any quantity of glucose syrup for you and export it in Iran or to any country you want.

For bulk purchase of glucose, contact us at the number given  below. Buying glucose with the best price and highest quality

 

989144611656+

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *